Twój koszyk jest pusty
MARKEN

Licencja

Producent

Funkcjonalność

informacja: Ochrona antywirusowa
informacja: Antyspyware
informacja: Ochrona WWW
informacja: Kontrola rodzicielska
informacja: Zapora sieciowa
informacja: Ochrona przed spamem
informacja: Ochrona poczty
informacja: Zabezpieczenie antykradzieżowe
informacja: Ochrona Androida / Pc / Mac
informacja: Szyfrowanie i trwałe kasowanie plików
informacja: Ochrona sieci społecznościowych
informacja: Ochrona bankowości
informacja: Menedżer haseł

System operacyjny

JEŚLI SZUKASZ ODPOWIEDZI:


Słowniczek - jeśli nie wiesz czym jest dana funkcja programu ->  KLIKNIJ TUTAJ



1. Ile trwa realizacja mojego zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa od 1 do 10 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie naszego sklepu. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, zamówienia złożone w piątek po godzinie 16:00 są realizowane w kolejności złożenia w poniedziałek po godzinie 8:00. 

2. W jaki sposób mogę otrzymać klucz?

Oprogramowanie może zostać dostarczone w jednej z dwóch postaci (nie wszystkie programy dostępne są w obu wariantach):

    Elektroniczna 

Ze względu na szybkość realizacji jest to preferowany sposób dostawy zakupionej licencji.

Kod aktywacyjny do programu otrzymasz na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przez Ciebie podczas składania zamówienia. Dokument sprzedaży zostanie dosłany pocztą tradycyjną lub elektroniczną w zależności od wybranej opcji.
W przypadku wersji elektronicznej nie otrzymujesz fizycznej przesyłki, ponieważ do działania oprogramowania pobranego z serwisu internetowego niezbędny jest jedynie kod aktywacyjny, który jest dostarczany pocztą elektroniczną.

Dowodem legalności zakupionego oprogramowania jest posiadanie dokumentu sprzedaży i kodu aktywacyjnego. Dodatkowo, w przypadku wystąpienia wątpliwości co do legalności posiadanej licencji na oprogramowanie(np. podczas kontroli), Marken Systemy Antywirusowe może potwierdzić fakt legalnego posiadania przez Ciebie danej licencji i potwierdzić autentyczność Twojego kodu aktywacyjnego.

Ze względu na fakt dostawy kodu aktywacyjnego pocztą elektroniczną,nie jest możliwe wybranie "Płatności przy odbiorze" jako formy zapłaty za zamówienie.

    Fizyczna (z pudełkiem) 

Produkt zostanie dostarczony w pudełku z płytą CD, drukowaną wersją umowy licencyjnej i Certyfikatem Autentyczności. Niektóre wersje programów zawierają także drukowaną wersję podręcznika użytkownika. Ta wersja jest droższa od elektronicznej o koszt opakowania i koszty dostawy określone w Regulaminie sklepu.

W tym przypadku dostawa oprogramowania odbywa się za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.


3. Złożyłem/am zamówienie, ale nie nadal nie mam klucza, skąd mam go pobrać?

Klucz otrzymają Państwo niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na podany adres e-mail wraz z linkiem do pobrania programu z Internetu. W wypadku wybrania opcji kuriera czas realizacji trwa 2-3 dni. Nasz personel czuwa aby każde zamówienie było realizowane na bieżąco. Jednak, gdy mają Państwo wątpliwości prosimy o kontakt. 

4. Chcę zmienić zamówienie, gdyż pomyliłem/am produkt…

Zamówienie można zmienić. W tym celu należy się skontaktować niezwłocznie z obsługą sklepu poprzez e-mail (sklep@marken.com.pl) lub telefonicznie (58 667 49 49 wew. 129).

5. Nie otrzymałam potwierdzenia złożenia zamówienia, nie wiem gdzie mam wpłacić pieniądze, co zrobić?

Jeśli nie otrzymają Państwo potwierdzenia, prosimy o kontakt z naszym sklepem: sklep@marken.com.pl w celu uzyskania wszystkich najważniejszych informacji, lub zajrzenia do zakładki „kontakt” na stronie sklepu.

6. Miałem/am wersję trial (testową), co zrobić aby ją przedłużyć?

Aby móc dalej używać programu po upłynięcia czasu ważności licencji testowej należy wykupić nową licencję tego samego programu. 

7. Kiedy mogę kupić kontynuację, a kiedy nową licencję?

Nową licencję należy kupić gdy wcześniej nie używaliśmy wybranego programu, lub posiadaliśmy wersję trial (testową). Kontynuację należy wybrać, gdy wykupiliśmy wcześniej licencję i chcemy ją przedłużyć. 

8. Skąd mogę wziąć kod rabatowy?


W ramach różnych działań promocyjnych udostępniamy naszym Klientom kupony rabatowe w postaci kodów promocyjnych. Kupon może dotyczyć produktu, grupy produktów, kategorii lub całego asortymentu sklepu. Aby skorzystać z kodu należy wkleić go do dedykowanego pola w koszyku z zakupami, lub wkleić adres url kodu w pasek wyszukiwania w przeglądarce. W momencie aktywowania  kodu, pojawi się opis promocji wraz ze szczegółami dotyczącymi warunków przyznania rabatu oraz programami jakie obejmuje. Jeśli w koszyku, po dodaniu kodu, będą również produkty nim objęte, zostanie odliczona odpowiednia wartość upustu. Można dalej dowolnie zmieniać zawartość koszyka - wartość upustu zostanie za każdym razem zaktualizowana. Można też w każdej chwili zrezygnować z użycia kodu poprzez usunięcie go z koszyka. Kupon może mieć określony termin ważności - jeśli zostanie przekroczony, przestaje być aktywny. W ramach jednego zamówienie można skorzystać wyłącznie z jednego kodu rabatowego.

Uwaga! Jeśli dodałeś kod i nie został naliczony rabat podany w opisie kuponu prosimy o sprawdzenie czy zostały spełnione wszystkie warunki promocji:

  1. Czy w koszyku na pewno znajdują się produkty objęte promocją?
  2. Czu wartość produktów promocyjnych w koszyku jest zgodna z warunkami promocji?
  3. Czy nie został przekroczony termin ważności kuponu?
Prosimy pamiętać, że przy modyfikacji zamówienia, które już trafiło do realizacji, naliczony uprzednio rabat zostaje ponownie przeliczony zgodnie z nową zawartością zmówienia. Kody rabatowe nie łączą się, w jednym zamówieniu można skorzystać tylko z jednego kuponu.

Jeśli Państwo zechcą, mogą kod przekazać innej osobie - ale należy pamiętać, że niektóre kody dotyczą jedynie jednego zakupu i przekazując je dalej, można stracić szansę na skorzystanie z promocji. Jeśli jednak nie ma informacji o tym w opisie kuponu, kod można wykorzystać wielokrotnie w trakcie jego ważności. Prosimy też pamiętać, że kody bez podanej daty ważności są ważne przez czas nieokreślony.

Jeśli chcieliby Państwo otrzymać kupon rabatowy koniecznie niech zapiszą się Państwo do naszego newslettera. Otrzymają Państwo od nas drogą elektroniczną informacje o najciekawszych ofertach, promocjach i konkursach oraz specjalne kody rabatowe.W razie problemów z kodami prosimy o kontakt: sklep@marken.com.pl


9. Nie wiem jaki produkt wybrać, kto może mi pomóc?

Jeśli mają Państwo problem,prosimy o kontakt na e-mail sklep@marken.com.pl.Lub kontakt telefoniczny: 58 667 49 49 wew. 129, można również zadać pytanie przez GG: 43109314. Mogą Państwo również skorzystać z porównywarki produktów klikając pod wybranym produktem „porównaj”, aby z niej korzystać należy wybrać co najmniej dwa produkty, każda funkcja w porównywać jest opisana wystarczy kliknąć znak zapytania.

10. Podczas aktywacji kodów Kaspersky, program zgłasza, że kod jest za krótki, co zrobić?


Kod 7-mio znakowy należy zarejestrować na stronie www.rejestracja.kaspersky.pl. Po takiej rejestracji otrzymają Państwo pełny 20-sto znakowy kod aktywacyjny na adres e-mail podany przy rejestracji kodu.


 
 

NEWSLETTER

Podaj swój e-mail, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach:

imię:
e-mail:
Rezygnuję